tillbaks från doktorn

så nu är jag hemma med amanda.

han klämde på magen,lyssnade på hjärtat, tittade i mun och öron.
kände på nacke och höll på.

vi fick gå till labbet för ett stick i fingret, det har amanda aldrig gjort förrut.
när det var färdigt, var hon blek i ansiktet och höll på att spy.

jag vill hem sa hon.

på provsvaren så visade det ,att allt var bra, men han sa att om det skulle komma mera symtom som ljuskänslighet, mera kräkningar osv skulle vi ringa igen.

får hoppas att det bara är en virus som hon har.
nu ska hon få panodil av mej, för hon har nu 38,1 i feber.

nu ligger hon och vilar efter doktorbesöket.

det blir inget gympa för mej, tror jag, får se vad min man säger.

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0