H & M DYRASTE KLÄNNING

OK, JAG ÄR ALDRIG PÅ PARTAJ, JAG VET INTE OM JAG SKULLE HA DENNA KLÄNNING PÅ MEJ OM JAG SKULLE. NÄR JAG SKA SKURA TOALETTEN KANSKE , DET SKULLE ALLT SE SNYGGT UT.
EN KLÄNNING SOM KOSTAR NÄSTAN 3000 :-

VAD TYCKER NI???


 

Här är första bilden på H&M:s dyraste klänning. Åtta meter guldlamétyg, plissering och inbyggd bh är detaljer som gör italienska designern Roberto Cavallis festblåsa så dyr. Då är ändå 2 998 kronor ett budgetpris - för att vara Cavalli. Originalet skapade han åt skådespelerskan Kate Hudson, vilket hon visade upp på röda mattan år 2005.
-Det är kul att vi får erbjuda våra H&M-kunder något sådant, säger Andrea Roos, pressansvarig på H&M.
En gång tidigare har en H&M-klänning varit lika dyr, men då var det en bröllopsklänning, som gjordes av duon Viktor & Rolf vid förra årets designersamarbete.


Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

bilden var fin, klänningen cool :]

2007-10-17 @ 11:57:54
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Helena

Tycker den är ok, men inget jag skulle lägga så myckt pengar på. Ha en fortsatt bra dag!

2007-10-17 @ 12:14:47
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0