godmorgon världen

nu har jag vaknat alla bloggare, min trevliga hosta är här för tredje omgången, hoppas att det bryter ut någon gång.
redan huvudvärk på morgonen låter jävligt bra..... oj sorry för mitt ordspråk.

vad jag känner nu så vet jag inte......om jag ska gå på stepup ikväll.
haha, skrattar åt mej själv.....nu börjar alla undanflykter.
nej, jag får se hu hostan är oxå, ibland kanske man måste vila, hehe.

till er alla från lilla mej... hoppas att ni får en riktig trevlig dag.

vad  ska ni alla göra idag????????????????




Kommentarer
Postat av: mamma

Ska åka till Carro idag. Ska passa på och göra iordning på graven när jag är där....Kram...

2007-10-10 @ 11:22:48
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0