speciella ljuset

nu har jag tänt den speciella ljuset, som är köpt av mormor och morfar
till min man, året 1977 runt där, när vi fick ljuset så hade de inte tänt den ens, vi vågade heller inte
göra det i början, men för 11 år sen när min 7 åriga lilla syster gick bort, den 9 november
så tände vi det, sen har vi fortsatt med det.

vi satt vid ljuset med våra barn, och de fick räkna ut de som de kommer ihåg
som inte finns, robert sa några, och amanda kommer ihåg katten fia som inte finns,
och krabban sebastian, de är roliga de små barnen.

har ni några tankar till de närmaste omkomna nu ??????

här är den omtalade ljuset.

som ni ser är det nog moder maria med jesusbarne, jag vet inte.

image98

image99

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är ett väldigt vackert ljus....och vilket fint sätt att prata om döden med barnen...

2007-11-04 @ 06:31:37
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0