snälla, lite badtips :)

nu har familjen ätit, jag plockat bort, känner mej frusen, då vet jag vad som hjälper.
ett varmt bad, ansiktsmask, bra bok, och tända doftljus då blir det maximalt.

vi har bara haft badkaret i några månader, så jag undrar.

kan någon ge mej ett förslag på goda bad produkter?????????????????????????????????????

är dålig på det, gillar när det doftar och sånt, please ge mej förslag.

den snuskiga historien kommer inte ännu, den är liiite barnförbjuden hehe

så ni får vara på sträckbänken ännu.

cya bloggisar



Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja synd att jag bara kom upp i "halvstång" haha

2007-11-01 @ 19:24:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: maja M

Hälsokosten har lite goda dofter. Fråga expediten de brukar ha pejl på vad folk brukar köpa och om de är bra eller inte.Jag provad någon sort som var med lavendel. Annars är apotekets badolja jättebra men de har inga dofter.

2007-11-02 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0