MORGON HUMOR

nu vill jag ha lite skratt i bloggen.

här får ni.

Påven av Rom

Påven av Rom stod framför Sankte Per och ville in i himmelriket.
- Jag är Påven av Rom, släpp in mig.
- Påven av Rom? Har jag aldrig hört talas om...
- Ring då till Gud Fader och fråga, han vet vem jag är.
Sankte Per tog luren:
- Hello Chefen, jag har en kille här som heter Påven av Rom och han vill in...
- Nej, honom känner jag inte. Han ska säkert dit ner.
- Nej, nej! utropade påven allvarligt oroad. Ring till Jesus då! Han måste känna igen mig!
Sankte Per ringde igen:
- Hello Junior, känner du nån som heter Påven av Rom? Jaså inte det...
Nu började påven gripas av panik. Han stammade:
- Men fråga den helige ande då! Han vet säkert vem jag är!
- Ok, jag gör ett sista försök:
- Hello Smokey, vet du vem Påven av Rom är? Han är här och vill in i himlen...
- Den?! Det var ju han som spred ut rykten om mig och jungfru Maria!! Skicka honom dit ner!




Kommentarer
Postat av: Lillepip

Hej!Har länkat till dej,hoppas det går bra?!hihi,hur går det med amaryllisarna?Min ena har kommit upp,må gott,pip

2007-11-06 @ 13:26:13
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: michellobban

tack fröken jag kampen mot droger och kriminalitet som jag bloggar om går upp och ner tackar för ditt stöd.....

mvh micha

2007-11-06 @ 14:39:37
URL: http://michellobban.blogg.se
Postat av: Julkretsen - en blogg om julen!

Haha ;P

2007-11-06 @ 16:37:11
URL: http://julkretsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0