LUNCH HUMOR

jag håller på att bli knäpp, på min kropp.
känns som om jag ska bli sjuk, det är kanske därför mina leder
är känsliga nu.

kul, inför helgen, men, men, det är bara att tuta och
köra,på.

håller på med inköpslistan inför helgen.
imorgon ska jag göra
hasselbakspotatis och fläskfilé till mat imorgon, gott,gott.
det var längesedan, en liten festmåltid, för familjen bara.

lite humor för de som känner för det.

Bröllopsbesvär...

En kille blir stucken av en geting på "familjelyckan". Han går till doktorn, som säger att han måste bandageras.
- Det går inte säger killen, jag ska gifta mig imorgon.
Doktorn är bestämd. Killen blir bandagerad. Det blir bröllop och det blir bröllopsnatt.
Bruden säger med beslöjad röst:
- Här ser du ett par bröst som ingen man har vidrört.
Brudgummen svarar:
- Och här ser du något som inte ens är uppackat...



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jobbigt med alla krämpor du har.
Gott med fläskfilé. Här blir det antingen pizza eller kycklingtortillas. Gott gotti gott gott.
Jag har varit lite dålig på att blogga men idag har jag faktiskt varit energisk och mer kommer det.
Kika in hos mig.
Emils är också uppdaterad.
Ha det gott och hälsa.
KRAM syrran

2007-11-30 @ 14:31:12
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0