LUNCH HUMOR

nu börjar set att snöa ute här hos oss.

vad har ni för ,väder?????

lite kyligt ute, jag ska jobba mera.

lite humor så klart.

Med lite tur och en tandborste

Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkoholist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkoholisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckande syfte. På morgonen dagen därpå sa alkoholisten då han kom ut i köket:
- Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste!

den här snygga mösskepsen skulle jag tänka mej



 

Produktid: 5210
Färg: Dusty Blue
Material: 50% Ull 50% Acryl
Passform: One Size
Beskrivning: Ett nytt märke som heter Savvy Standards gör kvalitativa mössor och baskrar.



Pris: 249kr
Medlem: 237kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0