lördagshumor

nu jar jag städat burkskåpet i köket, ibland funderar jag
på varför man måste ha så många burkar.
man använder bara 30 % av dom.

en del burkar är från tupperwair då man sprang runt på plastparty.
men nu är det slut på det, jag får inte plats, helt enkelt.
onödigt.

nu ska jag ta tag i mitt skafferi och torka ur där,jag tar ett skåp i taget.
rensa och släng, med gott samvete idag.

lite humor mitt på dagen, skulle inte sitta fel.

Död eller levande...

Passageraren i baksätet i taxin knackar plötsligt föraren i ryggen. Föraren får då panik, kör upp på trottoaren, välter en papperskorg och krossar ett skyltfönster.
- Förlåt att jag skrämde er, flämtar passageraren.
- Det är inte ert fel, säger föraren. Det är första gången jag kör taxi. De senaste 25 åren har jag kört likbil...

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Funny Picture Graphic Comments

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha!!!! Det förklarar allt.... *L*

2007-11-25 @ 08:57:57
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0