KVÄLLSBESTYR

amanda och jag har varit och lånat böcker på biblioteket.

amanda lånade 2 böcker och jag en bok och faktiskt en vetenskapstidning, har tröttnat på mode och skönhetstidningar, så jag ville testa någåt nytt, jag vill inte va en dum blondin, hihi..

om någon har en bra boktips.........dela med er????????

jag får ett mail några dagar innan lånetiden går ut, smart tycker jag.

här här amandas böcker.
blixten slog i boken, sorry,
maskerad lådan med storasyster och lillebror

image107

ja och nej trollet av inger edelfeldt

image109

mina bok är

arvtagerskan av anne karin elstad

image110

och tidningen vetenskap

image111

Kommentarer
Postat av: Lillepip

Jag läser just nu ,Martinas Haags "Underbar o älskad av alla",faktiskt lite som Bridget Jones fast som en svensk pinsam variant,men roande,må gott,pip

2007-11-07 @ 19:17:06
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Ulla

Svar: Jag jobbar som förskollärare, så jag jobbar aldrig helger. Känns skönt! I helgen ska jag och en kompis på spabehandling på lördagen och sen på söndag ska jag och sonen på dop. Min systers dotter ska döpas.

2007-11-07 @ 19:48:39
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0