KVÄLLSBESTYR

så, nu är båda barnen hemma, snart hojtar amanda att hon är hungrig, så det är bäst
att gå till kökshörnan, och laga till något snabbt.

ska dammsuga, och plocka lite, imorgon är det fredag, då vill man sitta med barnen lite, utan att springa
omkring som en yr höna.

haha, nu frågade amanda, ska du laga mat snart, stackare som har en mamma som är bloggberoende.

jag vet inte vad jag ska se på tv ikväll, jag tror att det var medium ikväll, om det är det ska jag se det.

vad ska ni se på?????

nu får jag sluta skriva. ses senare, med en kvällshumor, som är lite snuskig, men det blir om ett par timmar

vill ni ha en snuskig rolig historia???




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ska inte titta på tv ikväll för det finns inget att se.
KRAM

2007-11-01 @ 17:57:41
URL: http://hemochlycka.blogg.se
Postat av: maja M

Den ängeln gillar jag skarpt.

2007-11-02 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0