GODMORGON ALLA

nu hade jag denna hosta inatt med, rethosta, inget slemig hosta, torrhosta
kan jag kalla det, haft i 3 omgångar denna höst, och ingen feber eller förkylning
ihopkopplat.

sedan får jag något, tror det är nässelutslag, haft det i flera år.
uppkommer på nedre delarna av armarna, ut i händerna.

blossar upp snabbt med kliande vita upphöja utslag, med rodnader på det kliande
området., sedan försvinner det lika sabbt efter ett tag,
men det kliar fruktansvärt.

jag äter ju en massa medeciner, så jag vet inte om det är en biverkning
aav något av dom.

är det någon som känner igen detta ????

jag får ringa vårdcent, det tar emot, för de tar det säkert inte på allvar
som vanligt.

annars mår jag bra.

ska jobba iallafall.

ni får ha en bra dag alla bloggare. ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Myspace Angel Comments

Kommentarer
Postat av: Ulla

Önskar dig en fin dag, trots all hosta.

2007-11-22 @ 07:28:56
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! vilken fin bild.Ha en bra dag.

2007-11-22 @ 08:41:42
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Zack

Känner inte igen det :( Ska svara dig idag när jag kommer från stan Marie :)
Tc.

2007-11-22 @ 08:54:40
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Kicki

Hej
usch och fy låter inget vidare. Jag har världens bästa knep som hjälper mot alla former av förkylning. Laddar alltid upp inför vintern med en flaska Jägermeister-sprit. Den innehåller ca 12 olika örter. Man blir genast varm i hela kroppen, somnar som en sten och vaknar pigg igen! (Drick dock inte hela flaskan på en gång, då vaknar man garanterat inte pigg.)
Kram från Kicki
på Countrystyle

2007-11-22 @ 09:02:36
URL: http://www.countrystyle.se
Postat av: Ängeln

Utslagen känner jag inte igen men nässelutslag är en vanlig beverkan på många mediciner. Hosta vet jag dessvärre allt för väl vad det är. Lider av bronkit och det är så j-ä jobbigt att hosta hela nätter. Det bästa tipset förutom en massa starka hostmediciner är att inte lägga sig först hostan dämpat sig. Ta med täcket till soffan och pallra upp kuddarna så att du sitt/ligger. Sätt på en film och sedan en till om det krävs....man somnar förr eller senare....... och kan sedan vandra över till sängen.

Hoppas du blir bättre snart.

Kram från Ängeln

2007-11-22 @ 13:29:31
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0