GODMORGON ALLA

jag har nu hoppat över, mina gympapass den här veckan, gissa
om jag har dåligt samvete.
hoppas att jag kan nästa vecka.
är svullen i min fingrar ännu på höger hand,

imorgon ska jag på ultraljud för min myom, jag börjar  bli nervös, på vad de ska se.
jag tänker alltid det värsta när jag ska till doktorn.

imorgon får ni hålla fingrar och tår, börja inte idag, för då får ni kramp, hihi.

morgonfrost på gräsmattan som visar att det är kallt ute, usch och fy, gillar
inte kylan.

hoppas att ni får en bra dag.
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Myspace Angel Comments

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska hålla tummarna i morgon, det går säkert bra...Ha en bra dag och kram....

2007-11-08 @ 09:33:15
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Lillepip

Ska knipa alla fingrar o tår för din skull,men det ska nog gå bra du,oroa dej inte så mycket idag,ta det imorrn,må gott pip

2007-11-08 @ 09:34:28
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0