ARBETSDAGEN SLUT

tack för idag, slut för idag.

en arbetsdag till ända.

dr sa att det skulle vara bra att röntga mina lungor, så hon skickar remiss.

mot mina nässelutslag, ska jag ta clarityn-s.

sedan så har jag ont i ena höften, och hon klämde, det gjorde ont.
jag tänkte klämmer hon mer så drar jag till henne.

hon sa att jag hade in inflamation i musklerna i höften, jag fick avgöra
om jag ville ha en kortisonspruta, jag sa att jag väntar ett tag till.
går det inte över av sej själv, så hör jag av mej.
har aldrig tagit någon kortisonspruta.

annars gick det bra.

ska på ljusparty kl 7 ikväll, får se vad det blir för doftljus.
dom är som sagt inte billiga.

cya


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

ha en trevlig kväll :)

2007-11-28 @ 17:03:16
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Marie

vad är ett ljusparty? låter kul! har aldrig hört talas om ett ljusparty..;D

2007-11-28 @ 17:17:41
URL: http://Maarieryden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0