lunch humor

nej, det händer så mycket tråkigheter i världen.
nu vill jag skratta.

och det tror jag att ni oxå vill.

En vibrerande, varm hand

En 92-årig man flyttade in på ett ålderdomshem där han mötte en 90-årig kvinna och det var kärlek vid första ögonkastet.
Efter att ha tillbringat ett par veckor tillsammans sa mannen:
- Vi har ju passerat våra sexuellt aktiva år, så jag undrar om du skulle tycka att det var okej att bara hålla min penis i din hand?
Kvinnan blev först något förvånad över förslaget, men sa:
- Ja, inte kan det vara till någon skada att bara hålla i den.
Och de kommande veckorna kunde man hitta paret på en av parkbänkarna, kvinnan med mannens penis i sin hand.
En dag dök dock mannen inte upp. Kvinnan blev orolig och gav sig ut och letade efter honom. Ett par bänkar längre ner i parken fann hon honom tillsammans med en annan kvinna. Den första kvinnan såg att den andra kvinnan höll mannens penis i sin hand, hon blev mycket upprörd och skrek åt mannen:
- Jag trodde att vi hade något speciellt, men nu hittar jag dig i parken med en annan kvinna som håller din penis i sin hand. Vad har hon som inte jag har?
Mannen tittade upp med ett leende och sa:
- Parkinsons.
www.humorbrevet.se


ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Myspace Funny Picture Comments

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Skulle bara tala om att instruktion för headern är på G. Blir kanske klar i kväll. Har du nån mail adress??

Ängeln

2007-12-18 @ 12:25:08
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ängeln

Nu har jag mailat beskrivningen och båda varianterna header. Hoppas du fattar annars får du höra av dig.
Det gck annars bra på VC, obotligt fall en bra ändå ;)

Kram
Ängeln

2007-12-18 @ 19:26:21
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Gunilla

Den var kul......Kram på er allihop....

2007-12-18 @ 20:57:17
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Ängeln

Du har hittat dem i mailet antar jag?
Spara ner den header du vill ha, kom ihåg att döpa mappen så hittar du den lättare. Sedan gör du som vanligt när du laddar upp en bild och när den är laddad så klickar du bara på den. Säg till igen om det är nått. Ser att du har börjat.

2007-12-18 @ 21:02:23
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ängeln

Du ska kopiera länkadressen. Inte posta.
Får du inte ordning på det får vi hitta ett annat sätt. har du Msn?

Ängeln

2007-12-18 @ 21:25:59
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ängeln

vad har länken för ändelse? Slutar den på Gif?

2007-12-18 @ 21:28:39
Postat av: marie

ja den slutar på GIF

2007-12-18 @ 21:34:21
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Ängeln

Då ska det gå. Kopierar du texten jag skrev i dokumentet och byter ut länken (rödmarkerade).
Blir det något extra mellanrum som inte ska vara där, kolla noga, varje tecken har betydelse.
Gör annars så att du kopierar allt i stilallen (menar rubbet) och skickar till mig i ett dokument så ska jag kolla.

2007-12-18 @ 21:38:03
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ängeln

Hurra!!!! Jag ser du kom på det :)
följer allt dina framsteg framför skärmen....

2007-12-18 @ 21:45:48
Postat av: Ängeln

Jag ska hjälpa dig med resten också. Tänkte att du kanske vill ha bort den där blågråa ramen som är runt rubrik och kategori sidan.
skriv ner hur du vill ha det samt om du har idé om hur din bakgrund ska se ut, tex mörk, ljus, mönstrad, flerfägad. Maila dina önskemål så hjälps vi åt.
Klart du ska vara stolt, det är jag varje gång jag klarar något nytt. :)

2007-12-18 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0