LUNCH HUMOR

NU SKA JAG ÄTA LUNCH, när jag tittar ut från fönstret, där jag jobbar
så skiner solen för fullt ute.
vackert väder för de som är ute.

det gick bra med amanda hos skolsköterskan, det är bara
amandas hörsel som är lite nedsatt, men det beror på vätska bakom
trumhinnan.
så det blir nog att operera in rör i örat på henne.

hoppas att hon inte får samma problem med hörseln som jag har.
otoscleros har jag, hörapparat på ena örat, gjort en operation på andra och
förbättrat hörseln där med 80%.

lite lunch humor kommer här som vanligt.

Full buss

Det var en man och hans fru som stod med sina nio barn på busshållplatsen. Där stod också en blind man. När bussen kommer är den nästan full, så bara frun och barnen kom med. Mannen och den blinda bestämde sig för att gå. När dom hade gått en bit sa mannen:
- Kan du inte sätta gummi på din käpp? Det är irriterande när den låter när du går.
Då sa den blinda mannen;
- Du, om du hade satt gummi på din käpp hade vi kommit på bussen, så håll klaffen!!!

www.humorbrevet.se

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Är lite sämre i dag faktiskt. Mer feber men relativt pigg ändå.
Tack för omtanken.

bra att det bara var vatten i örat, var själv öronbarn men undslapp röret med näppe.
Ha en bra dag!!

Ängeln

2007-12-04 @ 15:25:42
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Gunilla

Blev Amanda glad när hon fick tillbaka sitt spel. När ska hon operera sej i örat? Ha en bra kväll....

2007-12-04 @ 17:28:37
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0