laga mat

nu håller jag på att göra mat, som ska vara klart tills ungarna kommer
hem.

bandspagetti och köttfärsås, nu fick jag svårt med svenskan.
köttfärssås med 2 s, eller köttfärsås med ett s.

vad ska det vara ??????

jag luktade på köttfärsen, man börjar att fundera på allt som står i tidningen.
så man inte står och matförgiftar hela familjen.
jag tyckte inte att det luktade något konstigt, får se hur vi mår imorgon.

har ni bloggare oxå börjat lukta på varorna du köper från affären???

det lutar mor ett s.  ibland kör det ihop sej, i skallen när jag ska blogga.
så är det felstavning ibland, så får ni stå med mej, hehe.

ikväll ska vi fika med vänner, ska bli kul.
amanda har en jämnårig kompis där, det är bara robert, som vi får se om vi får med.

jag tänkte vara duktig, och ta med något hembakat, men den stöp,
redan i köket, jag hade ingen mjölk, typiskt.....


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag luktar inte på de jag handlar, hmmm, fast det gör jag nog ibland på grönsker. Men en annan olat som jag har är att jag alltid skakar på förpackningarna när jag tar dem från hyllan. Jag märker det inte själv utan har jag någon med mig när jag handlar så brukar jag få frågan varför jag gör så. Ha det gott kram.

Ps hoppas ni nfår trevligt på fikat ikväll

2007-12-13 @ 17:15:08
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0