godnatt alla bloggare ses i morn

imorgon ska vi till mamma och fira en liten julafton, och min systerson som fyllde 1 år
på annandan, honom ska vi fira.

amanda har inte somnat ännu, det är svårt att få henne att lägga sej till ro.

och robert sitter och kollar på hassel, kul när en 13-åring börjar att kolla på
de filmer som en annan kollar på.

robert och jag ska på bio nästa vecka, han är som sagt 13-år.
han vill gå på resident evil, men den är det 15 års gräns på.

är det någon som har biotips som jag kan gå på med han???

amanda blir det ingen bio för, för hon och jag gick på råttatoille.
så nu är det roberts tur.

vill ni ha sänghumor.

Tips till krogkunden


Det var över tolv på nyårsnatten då en lagom berusad man på en bar ställde ner sitt glas och backade tre meter. Därefter sa han till bartendern:
- Ska vi slå vad om 500 spänn på att jag kan stå här och kissa i glaset utan att det kommer en enda droppe utanför?
Det är väl lugnt tänkte bartendern, mannen var ju skapligt berusad. Så mannen drog ner gylfen och började kissa, men han träffade inte en endaste droppe i glaset, utan kisset kom överallt i baren. Bartendern skrattade och tog emot sina pengar. Men bartendern var tvungen att fråga:
- Det där var ju omöjligt från början, varför ville du slå vad?
Då svarade mannen:
- Ser du de 4 killarna som ser så förvånade ut därborta?
- Ja, vad är det med dem? frågade bartendern.
- Jag slog vad med dem, om 500 spänn var, att jag kunde kissa ner hela din bar och du ändå bara skulle stå och skratta efteråt...


Kommentarer
Postat av: Lillepip

hej!!Jo ta han med på ARn-tempelriddaren,min son gillade den o den e från 11 år,må gott,pip

2007-12-29 @ 23:00:10
URL: http://www.lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0