godnatt alla bloggare ses i morn

nu ska jag se den sista delen av medium.
sedan ska jag sova.

imorgon är det lite obehagliga saker som jag ska göra.
ska till tandläkaren för att ta bort tandsten.

kan inte förstå varför jag fått det, på den senaste åren så har de ploppat upp.
inte kul, när de ska skrapa bort.

imorgon kväll, ska jag baka pepparkakor med barnen.
jag är bekväm av mej, jag köper degen.
det går snabbare då, hehe.

undrar om man är sämre som mamma, när man
köper pepparkaksdegen i affären.

vad gör ni bloggare.

gör ni degen eller köper degen???



Kommentarer
Postat av: mamma

Nej Marie du är ingen sämre mamma för att pepparkaksdegen köps färdig. Det är barnens glädje i pepparkaksbakaandet som räknas....Kram på dej...

2007-12-13 @ 22:35:11
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0