GODMORGON ALLA

nu sitter jag och ringer vc, för min förbaskade rethosta.
jag har mollipect, efter barnen, men den hjälper inte.

nu har jag ont mest bak i ryggens vänstra sida när jag andas.

jag hatar telefonrösten i mitt öra, tryck 3, sedan en röst som säger
det är för närvarande fullt i telefonkön.

oj nu är jag på plats 4 i kön, det går framåt.
så nu har jag kommit fram, nej jag skulle ringa imorgon, för de ville se om
de får röntgensvaren, de vill inte göra något förrän de får veta det, vad trött jag blir.

jag menar varför kan man inte få komma dit och de lyssnar på lungorna, och ett
litet stick i fingret. de vill visst inte arbeta så mycket under mellandagarna.

att jag har ont när jag andas, trodde hon berodde på att jag hostat sönder mej.
grattis säger jag. tror det gör man i kyrkan.

usch vad jag är trött nu.

lite humor till de som vill ha det, jag blundar i allafall.

Ta politik med en nypa salt

George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och frågar vad de pratat om.
- Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget, säger Bush.
- Å jäklar! säger gästen. Hur tänker ni göra?
- Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult! säger Bush.
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
- En IT-konsult...? säger han. Varför det? Varför i all världen ska ni döda en IT-konsult?
Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
- Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer
Postat av: Linda

nej vad jobbig. HOppas du får bukt med hostan snart.

2007-12-27 @ 10:12:02
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Lillepip

Krya på dej,hoppas du blir bättre snart!pip

2007-12-27 @ 10:12:16
URL: http://www.lillepip.blogg.se
Postat av: Ammi

Hoppas du får hjälp snart! krya på dig!
här är vi dunderförkylda men det går säkert över snart.

2007-12-27 @ 11:10:47
Postat av: Mia

Du vet väl att man måste vara frisk för att orka vara sjuk, numera? Men hoppas det går bra för dig..

2007-12-27 @ 19:44:10
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Zack

Och jag önskar dig en trevlig kväll :)

Tc.

2007-12-27 @ 20:09:27
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0