GODMORGON ALLA

om man får säga det så sent på förmiddagen.
jag vaknade halv 4 i morse med den vanliga rethostan, jag gick upp.
tänkte blogga lite, men kom inte in på servern.

satt iallafall vid datorn, med min hosta, sedan lade jag mej i soffan, och halvsov lite.
jag väntar nu med spänning på lungröntgen som jag gjorde i
tisdags förra veckan, de kanske kan se något där varför jag har hostat så.
nu under hösten.

jag är helt körd, man blir trött, när sömnen har blivit drabbad i flera nätter.

idag ska lennart och barnen på middag, till lennarts mamma och pappa.
jag sa ifrån redan igår, att jag stannar hemma och vilar istället.
det gick bra.

så jag blir ensam i ett antal timmar senare idag, då skulle jag önska att jag inte var sjuk.
men nu är jag det, så jag får väl vila, läsa bok mm.
ovant....

vad ska ni göra idag ???

här har ni beviset på varför manliga chefer vill ha snygga, kvinnliga sekreterare.

eller vad tror ni ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0