GODMORGON ALLA

idag ska jag fortsätta att städa, och slänga skräp.

barnen har en stor förmåga, att bara släppa sakerna rätt ner där de står.
tänk om jag skulle göra det oxå, och inte plocka upp.

undrar hur det skulle se ut då, jag vågar inte testa.
för då får jag dubbelt att göra.
och då är jag säkert ine kul att vara i närheten med.
arg, är nog milt sagt.

lucia är det idag. då ska man fika tills man rullar i säng.

här får ni morgon humor av mej.

Kaxiga lilla Lisas snuskiga fantasi

Fjärdeklasslärarinnan fröken Lund frågade sin klass:
- Vilken mänsklig kroppsdel ökar sin storlek med tio gånger när den blir stimulerad?
Lilla Lisa ställde sig upp och skrek:
- Du borde inte ställa sådana frågor till fjärdeklassare! Jag ska berätta detta för mina föräldrar och de kommer att berätta det för rektorn och du kommer att bli AVSKEDAD!
Fröken Lund ignorerade henne och frågade klassen en gång till. Lilla Lisa stod med öppen mun och sa:
- Nu kommer du allt att få stora problem!
- Är det någon som kan svaret? frågade fröken Lund till klassen.
Till slut reste sig Patric upp, tittade sig nervöst omkring och sa:
- Är det pupillen i ögat, fröken?
- Helt rätt, Patric!
Sedan vände hon sig till Lisa och sa:
- Och för dig, min lilla flicka, så har jag tre saker att säga: Ett, du har snuskig och osmaklig fantasi. Två, du har inte gjort läxan du skulle ha läst till idag och tre, en dag kommer du att bli mycket besviken!



Kommentarer
Postat av: Zack

ja du vad säger man ;) Läs din läxa kanske :)

Ha det bra.

2007-12-13 @ 13:13:05
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Kanon bra Hahaha!!
Kram till dig// Anna-Carin

2007-12-13 @ 13:14:15
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej igen! läste om ditt fritt fall i trappan tillsammans med damsugaren.gud vad otäckt,kunde slutat riktigt illa för dig.
Ha det bra å inga mer fritt fall :-)

2007-12-13 @ 13:28:09
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0