GODMORGON ALLA

vet ni vad, jag åt inget godis igår, men jag var sugen
när jag tittade på dh, jag fick godisbilder i min hjärna hela tiden.

fruktansvärt, när min hjärna retar mej, med godsaker, min mage sa nej
den här gången, det brukar vara tvärtom.

vad har ni bloggare för knep, när suget sätter in ????????

jag satt där och tittade på tv, och min hjärna hade maktkamp mot varandra.

det var som om djävulen och ängeln som bråkade i min hjärna.
så här sa de.

djävulen: nu tycker jag att du ska äta godis, det är du värd, som inte åt något igår.

ängeln: nej, snälla, titta på de fina smala flickorna på dh, äter du
godis så ser du inte ut som dom, och det vill du väl.

faktiskt vann ängeln, jag vill vara smal och vacker, oftast vinner djävulen
för innerst inne kommer jag aldrig att se ut som gaby tex.

ja det var det.
nu ska jag till jobbet.
cya


Kommentarer
Postat av: Mia

Hmmm, jag har ingen ängel som säger så där! ;-)

2007-12-05 @ 09:25:24
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0