GODMORGON ALLA

jag har inget feber, bara att jobba, synd egentligen.
den här veckan, är det lite uppspaltat, med skolan för amanda.

imorgon ska hon till skolsköterskan, för hälsokontroll, kolla rygg och sånt.
då skulle jag vara med.

på torsdag ska man på ljusfest, en ny variant av lucia, som de ska
ha ute, får hoppas på bra väder annars blir det inställt.
amanda ska vara lucia, barnen får välja vad de vill vara.

hoppas att min feber håller sej borta, den var konstig.
feber utan förkylning, mina sjukdommar kan allt ställa till det.
den var lindrig ,den här gången.

1 gång hamnade jag på infektion, en helg, på grund av min feber,
ingen pencillin hjälpte, men antibiotika direkt i blodet tog det.

en annan gång var vi på semester i danmark, då fick jag feber som inte gav sej
40 i feber på morgonen.

så klart så måste jag testa sjukhuset i danmark, 3 dagar fick jag vara där.
med den trevliga språket, fattade nada, körde svengelska, med dom.

Cool New Graphics - MySpace/Friendster

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Skönt att du är feberfri men du borde kanske vara hemma en dag till för återhämtning?
Eländigt det där......Dina bekymmer får mina att kännas så små och värdsliga och det är på sätt och vis bra. Det viktigste man har är hälsan (förutom barnen då).
Jag önskar dig verkligen en frisk jul...feberfri!!
Och en bra dag förstås.....

Ängeln :)

2007-12-03 @ 11:49:22
URL: http://ww.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0