en älg med horn ????? ;)

jag var i tvättstugan, när jag hör robert skrika på mej.

mamma, jag såg en älg med horn.
va, sa jag. jag gick till fönstret och kollade jag såg inget.
vart gick den, sa jag.
han pekar .
jag går till utdörren och går ut, får se 2 st bambi.

robert kom är det dom här älgarna som du såg, eh sa han.
jag tyckte det var en älg.
jag sprang in efter kameran, han bara att ta kort inne genom ett fönster.

här är dom, sorry för dålig bildkvalité.
det är bara jag och kameran som inte funkar ihop.

image152

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad fina dom é, det är nog dom som brukar komma över till oss också,
ska ni på ljusfesten på torsdag på skolan? jag ska dit och titta

2007-12-02 @ 21:07:19
Postat av: Caroline

Ja det var väl ett bättre förslag än när han sa att det var en kamel. Robert skulle allt behöva följa med Urban på älgjakt så ska han få se en riktig älg med horn.
Kram på er.

2007-12-02 @ 21:30:24
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0