utan kamera

nu har fotograferna snott min kamera på jobbet...
visst har jag semesterkameran, men den jag inte
har nu, är bäst...

får tillbaka den snart =)

jag kanske får låna den tillbaka under helgen, låna sin
kamera ,det låter knasigt.

snart så sprakar det av alla höstfärger, och när solen
lyser då kan det bli fina bilder...jag väntar.

måste komma till min skog snart och promenera där.
var längesedan...och elvis får man inte gå så långt med ännu.
man är mest på gatan och i trädgården.

nu under helgen ska jag klippa klorna på honom igen, får
hoppas att det går lika bra som förra.
och igår blev elvis tvättad, jag passade på när det var soligt ute.
han fick lufttorka sej ute i trädgården, så nu luktar han gott igen.

idag har dagny och helny namnsdag.... grattis till dom =)

Owe Thörnqvist* Dagny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0