solig dag

idag har jag sett från källarfönstret att
solen har lyst ute.

trist att sitta inne då....när jag slutade, så passade
jag på att vara ute, och kratta lite löv, elvis gillade att jaga
krattan när jag räffsade =)

sedan blev det en liten promenad med honom.

ungarna fick pannkaka med fläsk och glass, när jag kom in, nu är
de mätta och nöjda...

har försökt att få klarhet med mopedfrågan, men ingen tar
sej an ungdommarna, ingen utbildar dom....
vi sökte oss utanför karlstad, men får samma svar.
robert är arg, han säger att han ska ut och åka ändå.
glöm det sa jag, det är olagligt nu.....


hösten är här med sina gula löv...


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja hösten har kommit med stora steg.

Nu har det blivit många fina färger på träden.

Kram Ingrid

2009-10-05 @ 20:17:34
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm nu är det tid att fixa inför vintern i trädgården..hmmm så trixigt med moppelektionerna..konstigt rent av..

2009-10-05 @ 22:05:42
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0