inte tid nu....

jag vet inte vart dagarna flyger nu...

när jag slutar klockan 5 på eftermiddagen, ska man laga
mat till barnen, sedan ska det göras läxor, poff så är
klockan 7 på kvällen, hur har det gått till.

sedan ska det städas och plockas.

igår städade jag amandas rum, hon var med och städade
lite själv....jag kan inte förstå hur hon kan riva ut i sitt rum.

ibland funderar jag på om man ska skaffa lite städhjälp...
hösten är hemsk för mej och det är bara jag som städar.

och fönstrerna skulle åxå behövas putsas...ja det får väl
vänta till våren när jag har mera tid...

idag är det en torsdag som ska flyga iväg...

citat
Att leva är så omständigt att man inte får tid
att pyssla med andra saker.




dagens vits
Varför står det 17 bloniner utanför en pub?
- Dom måste vara 18 för att komma in ;P

Kommentarer
Postat av: Anna dansar in..

Mmm du det är mycket man ska hinna med och göra..men vad gör det om fönsterna är lite smutsiga..det kan vänta Marie till det finns mer tid och lust..

2009-10-01 @ 14:07:07
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Nickan

Samma här!!! Tiden rusar och jag vet inte vart dagarna tar vägen! Jag hinner inget överhuvudtaget! Nu har datorn kommit tillbaka efter nytt grafikkort igen! Må gott

2009-10-01 @ 15:47:32
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja dagarna flyger iväg...och vi med den.

du är inte ensam om att ha smutsiga fönster mina behöver också putsa men det tar vi en dag va? När vi tycker det är roligt...hi hi hi

Kram Ingrid

2009-10-01 @ 20:13:58
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0