måndag igen

idag nu på morgonen drar jag iväg och får min
andra omgång av svinvaccinet, då är jag klar med det.

uppdatering....
det blev ingen spruta...slut på vaccinet, kommer på onsdag, men då
är det barn under 3 år som ska ha den....sköterskan sa att
jag fick ha koll i tidningen, och att den första vaccinet jag har fått gäller
i ett halvår......i ett halvår, nu funderar jag på att strunta i det, suck....

det är bara resten av familjen kvar, amanda har fått sin första.
robert och lennart har inte fått någon ännu.
har inte hört när högskolan ska ge vaccinet...eller när
dom som inte tillhör högriskgruppen får komma.

ingen system alls är det....

och idag klockan 13.00 ska jag iväg och trimma elvis...ska
bli intressant och se om han ser annorlunda ut i eftermiddag.
han har lite väl mycke päls nu =)


får fota elvis efter trimmningen...

kräftan
Fundera över kärleken och ditt sociala liv.
Har du kul? Hur är det med ledighet? Tar du semester?

lite ledighet skulle inte sitta fel, men det går inte än, nu
blir det att jobba på.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0