gamla hjulspår

Kräftan 22/6 - 22/7
Du har det rätt rörigt på hemmaplan.
Alla måsten står dig långt upp i halsen.
Du behöver helt enkelt komma ur gamla hjulspår.
Det kan du i och för sig åstadkomma utan att byta bostad eller partner.


va jag trodde att det var bra att byta lite här och där =)

vad ska jag välja byta bostad eller partner........måste man ha en
partner, kan man inte bara ge bort honom =)

torsdag går i gamla hjulspår med arbete.......ska med amanda till
ridskolan i eftermiddag......få iväg robert till spelningen.
fixa mat till ungarna innan allt detta......sedan ska de ha mat innan
de lägger sej.
gamla hjulspår kallar jag detta =)


en gammal 50-lapp om ni kommer ihåg........snart ska 50-öringen bort.
låter bra för min del, de bara skräpar i min penningpung.....

dagens fräckis =)
Anton gick i första klass och skulle ha sin första lektion i sexualundervisning.
Fröken tyckte att alla barnen skulle fråga sina föräldrar hur de hade kommit till.
På kvällen frågade Anton sin mamma hur han hade blivit till och mamman svarade att storken hade kommit med honom precis som den hade kommit med henne, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, mormorsmor, mormorsfar, osv.
Anton memorerade detta innan han gick och lade sig, och dagen därpå var hann ivrig att berätta detta och fick berätta först.
- Jag har kommit med storken precis som min mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, mormorsmor, mormorsfar, osv, så i min släkt har vi inte pippat på över 200 år 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är så lätt att hamna i samma spår.. Och det brukar inte vara lätt att ta sig ur. Kanske ett spontant barnvaktsförsök så du och karln kan göra nåt skojigt!!??



Nu går det inte att jaga några unga killar på bilbingot inte. Där är nog alla över 40 år tror jag hihi



Ha en fin dag

Kramisar

2009-05-28 @ 07:57:58
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Ulla

Visst kommer jag ihåg 50-lappen och även jag tycker att det ska bli skönt när 50-öringen ska bort. Vilken härlig liten historia. Önskar dig en bra dag!

2009-05-28 @ 08:02:25
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Eva

:-)) Härlig historia! Påminner mig lite om dottern som precis börjat med sexualundervisning i skolan. Hon är blyg annars, men jisses vad "frispråkig" hon varit den senaste tiden. Gamla mormor höll på att trilla av stolen när dottern började prata könssjukdomar och sånt!

Ja 50-lappen kommer jag ihåg :-) Nästan så jag saknar den.

Ha en riktigt fin dag (trots ev. regn)!

Kram,

Eva

2009-05-28 @ 09:56:06
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kul det är med dagens horoskop du ofta har här för oss kräftor.

Ja, jag behöver nog komma ur gamla hjulspår...

och började med detta igår som jag berättat om hos mig.

Byta bostad är lite knepigt för mig och här finns ingen partner att byta ut heller ;-)

Bara lilla jag här hemma...

och tror inte jag vill byta ut mig själv...jag får väl duga ;-)



Kul historia som fick mig att skratta gott :-D



Hoppas du får en fin fortsatt dag.

Kramar

2009-05-28 @ 13:55:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mia

Galenpanna L

2009-05-28 @ 18:10:43
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0