flaggas överallt


det flaggas för alla mammor....

här har jag ett par promenadskor som jag fick på mors dag av mina barn....
vad duktiga de är som visste vad jag ville ha...

här ska robert få åka bakpå....tror ni att han är lycklig nu...

wrooom wrooom.....nu drar de iväg på en tur.....

sedan var jag i ett garage och hittade denna.......som satt på.......

den här gammla bilen från 1930-talet......vem vill inte åka i en sådan raritet =)

och amanda springer i vattenspridaren, för att svalka sej.
en försmak av sommaren har vi haft denna helg.

nu ska jag gå av mej smörgåstårta och marängtårta.....
sedan hälsar jag på er.....måste prova mina nya skor =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men himmel så härligt det ser ut Marie med alla bilderna..kan tro att det varit en kanondag..precis som här..mums så gott du käkat med då..

2009-05-31 @ 18:59:10
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Hoppas skorna var sköna, inget skoskav!

Finvädret håller i sig här i norr...pust..nätterna är skitjobbiga!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-01 @ 06:56:47
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Eva

Å de där skorna såg ju supersköna ut! Jag går gärna långpromenader och vet hur viktigt det är att ha bra skor. Får annars skoskav av det mesta, tyvärr :-( Tack, men det verkade inte hjälpa med avstörningen. I natt kändes det återigen som jag hade besök, så jag sov uruselt. Är så less på detta. Men, jag får hjälp nästa vecka. Då kommer några som ska försöka få stopp på eländet. Får försöka stå ut tills dess.

Kram,

Eva

2009-06-01 @ 11:15:28
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0