upp och ner.....vilopaus

kräftan

För närvarande tycks ditt humör vara lite upp och ner.
En behövlig vilopaus skulle snabbt öka ditt välbefinnande.

vilopaus, vart får man den.......tänk att bara få åka iväg
på något vilohem med lite spa......det vore något.
har aldrig varit på nåt sånt, kommer nog aldrig iväg heller.....

idag är det fredag.....ska försöka att gå på bio med robert.
men då blir amanda arg, för hon förstår inte att jag var på bio med
henne sist, när det var sportlov.......vi får se.........

citat
Det är ingen glädje att vara sysslolös,
det roliga är att ha mycket att göra och sedan stunta i att göra det.
Mary Wilson Little


kungen bland mina blommor......har blommat ända sedan jul.....


Kommentarer
Postat av: Dryaden

Ja, hur GÖR man?



Jag grunnar på det, ständigt.

Eller nu ljög jkag: Jag grubblar...jag grubblar och hänger upp mig och lider och våndas. Därför försöker jag hitta sådant som ger mig livskraft.



Varför inte starta en nymf-blogg du också? Där du bejakar växandet i dig. Ägnar dig åt att gotta dig i godhet. (du kan ju kolla mitt inlägg om ämnet)



För tiden i vardagen är försvinnande.



En god vän tog mig hårt i handen och sade: nu går vi och bastar på badhuset.



JAg trodde jag dött och hamnat i himmelen..



Önskar di gatt du finner ditt sätt..



Kram

2009-03-06 @ 12:37:20
URL: http://dryadensord.blogspot.se
Postat av: Ingrid

orkidéer är helt fantastiska när dom blommar.

Kram Ingrid

2009-03-06 @ 19:14:44
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0