redan torsdag, var är bromsen =/

ännu en grå dag.....nu kommer det något vitt ner.
inte vet jag vad det kan vara.....det var länge sedan
jag såg det vita dala ner =/

det kändes tomt efter vovven igår.
han gick så fint bredvid mej på promenaderna igår.
han drog ingenting, det finns hopp för honom =)

och vi får se om han kommer tillbaks idag....

och torsdag är det idag, veckan rullar på, med sin
galna fart , var finns bromsen......vill stanna upp ett tag.

är det bara jag som tycker att veckorna går fort, men
det går segt på samma gång.

jag längtar till sol och våren bara =)


jag längtar till den korta azaleablommningen, kort men vacker......

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja veckorna går i en rasande fart...men ändå känns det som om våren är långt borta!



Azalean är en otroligt vacker blomma..snart du ska du se att den blommar!



Vet du jag har inte tränat på fjorton dagar....suck så fort jag kommer igång så händer nåt..suck



Ha det kramen

2009-03-05 @ 13:34:05
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eva

Men du, här känns det faktiskt som vår idag!

Solen skiner och snön (den lilla som finns) smälter snabbt undan :-)

2009-03-05 @ 13:45:25
URL: http://soscary.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, man längtar till våren och sommaren och azaleablommningen är så vacker.

Här var det soligt och fint tidigare idag, men nu är det mulet igen.

Verkar vara varannan-dags väder eller april-vädret som redan startat

Här har det inte kommit ner något vitt från himlen några dagar...men man vet ju aldrig.

Kanske det finns mer snö däruppe som behöver komma ner innan våren startar på allvar.

Ja, dagarna går så fort, och det är redan torsdag igen och snart helt igen.

Känner också många gånger att jag skulle vilja bromsa tiden.

Kram

2009-03-05 @ 17:43:06
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mia

Till och med här har det varit plusgrader idag, och det gör mig inget om det fortsätter så! L

2009-03-05 @ 19:21:26
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0