klippt och klart

har pratat med doktorn, så imorgon ska
jag ta prover.....jag kommer att få ta med
avföringsprover, som jag gör hemma =/  äckligt.....

jag skulle undvika mjölkprodukter.....
jag som inte dricker mjölk och filmjölk och sånt.
grädde i maten är jag dålig med......glass är det väldigt sällan.

det enda jag äter är hårdost, och det har inte jag rört på flera
veckor....så jag kan inte tänka mej att jag inte tål mjölk.

en kväll förra veckan, när jag läste gonattsaga för amanda.
så grejjade hon med mitt hår.
hon hade tagit en kam och virat runt mitt hår som en spole.
det var bara det att jag fick inte loss det sedan.
lennart försökte, det gick inte....
klipp bort det sa jag bestämt......men det är mycket hår sa lennart.
klipp bort det sa jag igen.

så det var ett fint jack jag fick i håret.

men idag har jag varit till frissan och rättade till det.

så nu är jag nyklippt.....redo för stockholm till veckan =)

image285
skutberget förra året vid den här tiden......ingen snö då......

Kommentarer
Postat av: pikegirl

Tråkigt att magen krånglar. Jag är ju laktosintollerant och har IBS så jag vet hur det kan vara man jag har då aldrig behövt göra något bajsprov. Ha ha, vart ska du lägga det? I handsväskan?



Vad är det du ska göra i Stockholm?



:)

2009-03-24 @ 12:41:23
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Festligt det där med håret, som det kan gå.

Tur att det finns hårfrisörskor.

Kram Ingrid

2009-03-24 @ 20:26:35
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0