jag har hört en saga....om en annan värld

avslutar dagen med kenta.....
jag tycker att den här låten är bra...han gjorde inte bara, just idag är jag stark
och utan att fråga........

när han sjunger

Och jag har hört en saga
Om en annan värld
Där människan ger värme
Åt alla runtomkring
Där alla som du möter
Betyder någonting

är så himla fint........

imorgon kommer robert hem, han är inte lätt att ta kontakt med.
när vi ringer så gör han så att det tutar upptaget.
men han ringer inte upp när han kan =/

om några veckor ska lennart och jag åka till stockholm torsdag-söndag.
utan barn, det kommer att bli ovanligt.
det var 2 år sedan som vi åkte på något själva.
hoppas att ungarna håller sej friska och jag med.....

Kenta Gustafsson - Sitter I Ett Duggregn


Jag sitter i ett duggregn
Och väntar på mig själv
Sakta blir jag dyblöt
Varför är det så?
Regnet bara ökar
Ingenstans att gå

Jag sitter i ett duggregn
Och väntar på mig själv
Minnena fördunklas
Tankarna tar slut
Sakta kommer mörkret
Natten faller på

Och ingen vet att jag väntar
Och ingen vet att jag finns till
Nej, nej ingen vet att jag längtar
Och ingen vet vad jag vill
Finns det ingen som kan hjälpa
Så jag hittar mig själv?
Ja, finns det ingen som kan hjälpa
Så jag hittar mig själv?

Jag minns när jag var liten
Och visste vem jag var
Dagarna gick långsamt
Tiden räckte till
Vännerna var nära
Verkligheten strax intill

Jag minns när jag var liten
Och visste vem jag var
Nu spiller jag bort tiden
Med plågsam nostalgi
Jag går omkring i hjulet
Aldrig blir jag fri

Och ingen vet att jag väntar
Och ingen vet att jag finns till
Och ingen vet att jag längtar
Och ingen vet vad jag vill
Finns det ingen som kan hjälpa
Så jag hittar mig själv?
Ja, finns det ingen som kan hjälpa
Så jag hittar mig själv?

Och jag har hört en saga
Om en annan värld
Där människan ger värme
Åt alla runtomkring
Där alla som du möter
Betyder någonting

Och ingen vet att jag väntar
Och ingen vet att jag finns till
Neej, och ingen vet att jag längtar
Och ingen vet vad jag vill
Finns det ingen som kan hjälpa
Så jag hittar mig själv?
Ja, finns det ingen som kan hjälpa
Så jag hittar mig själv?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så vackert!

2009-03-15 @ 21:46:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tjena! Läser att ni ska åka till huvudstaden du o maken...hoppas det blir skönt o avkopplande för dig! Barnvaktsfrågan har ni säkert löst så du slipper oroa dig för barnen..vill att du ska njuta!!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-16 @ 00:26:42
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ulla

Godmorgon! Önskar dig en go dag! Kan tro att du längtar till Stockholmsresan.

2009-03-16 @ 06:48:42
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: mia

länge sen man hörde på kenta kul att se nån som lyssnar på honom

2009-03-16 @ 09:06:43
URL: http://www.miasgard.blogspot.com
Postat av: Häxprinsessan

Hur var det...konfaläger..?



Jag har en bonustonårings-son...



Blir gaaalen ibland...

Men visst är det så det ska vara?



Föräldrarna ska stå i "redo läge"...

Kan ni skjutsa?

Hm....

Du måste planera lite mer och fråga i tid...

Känner man sig gammal, tråkigt och tjatig?

Jaaaaa

Mobilen är inte till för att man ska ha koll



Den behöver knappt vara laddad...



Buhuuuääää

2009-03-17 @ 15:24:47
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0