nu kanske ...

nu kanske sommarvärmen vill komma....snart sitter man och pustar
och stånkar och klagar åt det andra hållet =)  
eller hur ????

idag måste jag ta tag i styrketräningen igen, har varit uppehåll i en vecka nu.

sedan är man nu hemma, med 2 st ungar som ska ha mat....
så nu kommer detta med vad man ska äta.
när man jobbar så sköter skolan detta problemet =)

igår städade jag amandas rum.......jag har sagt det här på
bloggen en annan gång, att HON kan dra ut hon.......

och amanda har kommit i en väldigt jobbig period igen.
hon  vet inte vad ordet NEJ är längre.......och jag är så dum, och hon
ska flytta, flera gånger om dagen.
och när hon inte får som hon vill.....så skriker hon till mej.
- prata inte med mej, jag vill inte höra din röst, tyyyyst......

yipppie nu är sommarlovet här =)
om hon ska hålla på så hela sommaren, då är hon gratis....
är det någon som vill ha henne =)

ska man kanske ringa supernanny, hehe.

citat
En kängurumamma till en annan:
"Å, vad jag hatar dessa regniga dagar då ungarna måste leka inne!"


kräftan
Du kan inte leva upp till allas krav,
och det finns det heller ingen, som förväntar.
Ha realistiska förväntningar på dig själv

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du de där döttrarna är inte att leka med alla gånger ska gudarna veta!!! Man bara undrar vart de får alla sina uttryck ifrån... Fast de där supernannysarna är nog lika dåliga som de där hundtränarna som TV envisas med att visa i parti och minut. Tror inte att fostran, varken av barn eller hundar fungerar med quick fix! Det blir bra TV men det är ju inte där vi vanliga människor finns... Vi lever i det ritkiga livet där man inte kan klippa och redigera för att få det hela att se bra ut...



God måndag!

2009-06-22 @ 12:20:47
URL: http://fototillvardags.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Ohh är hon i den trevliga åldern..phu!!



Visst vore det kul med en liten tjej men jag tror när min semester kommer är jag lätt allergisk mot barn.hihi



Näää jag lovar jag ska inte klaga på värmen,idag har jag varit ute i den sköna solen hela dan..kramen

2009-06-22 @ 17:08:55
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Här i Stockholm har äntligen solen och värmen också kommit tillbaka,

och det får mycket gärna fortsätta så här.

Ja, det där med barn och städning är ofta inte lätt.

Vet själv hur det var...och det kan vara riktigt jobbigt.

Kul citat om kängurumamman...sitter här och skrattar gott.

Kram



2009-06-22 @ 20:40:56
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0