plockardag

det regnar inte.......bara grått......

Kräftan 22/6 - 22/7
Du och din partner tycks vara oense om grundläggande värderingar.
Här handlar det i första hand om att lyssna och lära snarare än om att övertyga och få rätt.

undrar vad vi ska gnata om idag, lennart och jag =)

idag blir det att plocka lite inomhus, nästa vecka på
tisdag bär det ner till göteborg, vi ska åka karuseller
i två dagar........så det kommer att bli snurrigt =)



lördagshumor

En man satte sig på en barstol och utbrast stolt:
- Min fru älskar mig mer än någon annans fru älskar sin man.
- Vad får dig att tro det? undrar bartendern.
- Jo, förra veckan var jag sjuk och fick vara hemma några dagar.
 Och min fru var så glad att jag var hemma, så varje gång
 brevbäraren eller rörmokaren kom förbi, sprang hon ut på uppfarten och skrek:
- Min man man är hemma, min man är hemma. 

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tjena! Här regnar det mellan skurarna...

Tror inte vädret spelar större roll så här i början på sommarlovet...då är det nog bara skönt att få vara ledig! Så fin hon var Amanda på fina stolen!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-13 @ 15:08:33
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0