sch.....hemlis....

nu smyger vi =)
imorgon fyller min dotter 8 år, och vi har köpt
en cykel....en cykel med växlar, för det har
alla hennes kompisar, har hon sagt.

men vi får smyga, för hon har inte somnat ännu.
mamma, pappa, ropar hon , hur spänd är hon då =)

ungar säger jag...vad gör man inte för sina barn.

nu hör jag min man säga herregud, det betyder att
jag måste hjälpa honom... det var inte bara att köpa en cykel.
det ska sättas ihop på rätt sätt....

hälsar på er under helgen, mycket nu =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Antar att du hoppas på en gladare min när hon får sin cykel... fniss Jag vet precis hur de där små damerna kan vara! Vår dam har råkat stöta till sin kamera som hon fick i födelsedagspresent för mindre än en månad sedan - så den hamnade i golvet... Sen skulle hon visa den för pappa och tappade den i stenplattorna... Ja så kan det gå!!! Vilken tur att kameran var försäkrad. För man gör ju inte precis pengarna själv...



Nu kallar sängen! Hälsa dottern och säg grattis från oss i södern!



Natti natti!

Marie

2009-07-25 @ 00:34:48
URL: http://fototillvardags.blogspot.com/
Postat av: Anna susar in

Himmel så kul...en cykel vilken lycka..

2009-07-25 @ 09:07:55
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0