har gått ...

har gått och lämnat av amanda hos min mamma.
hon ville vara där under dagen......då får wisky lite lugn och ro,
fast han har det nog tråkigt med mej =)

ibland kommer han med sina leksaker, då ska det lekas
och kastas litegrann, han gillar att hämta.

och jag tror att han längtar efter robert, när vi kommer hem från
promenaderna så går han alltid först till hans rum och
kollar om han är där =)

imorgon kommer den andra hälften av familjen hem.
vem blir gladast, wisky tror jag, sedan kommer amanda
för lennart har lovat att köpa henne något från stockholm.
sist kommer jag.......som får mer att göra, tvätt, hehe, vad annars.

sedan kommer jag att visa massor av bilder från den stora staden,
och dom har inte jag fotat, utan den riktiga fotografen i familjen lennart.

regnade under promenaden, han blev nästan så blöt som på bilden, nästan =)
gummistövlar och regnkläder skulle han ha haft..........

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh...hundkurs...så kul och bra på alla sätt..det kommer bli super det...Marie..aha snart kommer dom hem då från stan'...men inte kommer väl du sist..nähä..ta för dig vet ja..det gör jag heeeela tiden :)

2009-07-09 @ 11:29:38
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Lena

Nu får det vara färdig regnat tycker jag :D



Barnen brukar då vara goda lekvänner med hundarna...hahaha de tröttnar inte lika fort som vi vuxna oftast gör :)



Kram

2009-07-09 @ 16:31:51
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: soffie regnar nästan bort

guuu va det har regnat idag,jag blir både deppig lessen å rastlös sånna här dagar,

va härligt å få hem dina kära igen,

go bild på en blöt Whiskey!

2009-07-09 @ 19:08:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ingrid

En härlig blöt Whiskey !

Vad skönt att hela familjen blir samlad igen som säkert kommer att ha mycket att berätta för dig.

Kram Ingrid

2009-07-09 @ 19:11:28
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0