att känna sej nyttig...

kräftan

Just nu känns det som om det är extra viktigt att åstakomma nya saker. Det kommer att finnas tid för nöjen men idag vill du absolut också känna dig nyttig.

nu börjar det bli lite småtråkigt hemma, har varit nere och grejjat lite
i företaget, men det var fort ordnat......
ska försöka att göra något nytta, men vad =)

nu plockar jag efter mej själv.....jag hade fixat undan det värsta innan
branäsresan.......för att jag tänkte bara slappa, men nu är det slut
med det tycker min kropp.....

ska iväg senare idag på träning, så lite nytta gör jag =)

-11 grader kallt är det ute, så det har blivit kallare idag mot igår, usch och fy...och bläää

imorgon kommer lennart och ungarna hem, amanda har lärt sej att ploga nerför
backen och reser sej upp om hon ramlar, och liften klarar hon åxå.

så hon har lärt sej en hel del, på bara några dagar.....det tycker
jag är kul, för jag kan inte åka slalom alls.

citat
Jag vet att man bör leva sunt om man vill hålla sig frisk,
men håll med om att det är förbannat tråkigt.


Kommentarer
Postat av: lena

Här är det 17 grader!!

Slalom är så kul tycker jag,vad skoj att hon har lärt sig så snabbt!!

Här är man tillbaka till verkligheten och det känns fint:)Lycka till med träningen:)

Kram lena.

2009-01-07 @ 10:57:21
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Ia Darling

Någon gång ska jag spänna på mig ett par skidor och bege mig ut i backarna. Mina föräldrar åker inte skidor och därmed har jag aldrig ens stått på ett par... Att min mamma och pappa lärt mig att köra snabbast och snitsigast i backen med snowracer och tefat är en annan historia :)



SV: Ja, gud det ska bli så skönt med ett bad. Även jag är van vid att ligga däri flera gånger om dagen nu när det är så kallt - det är nästan som balsam för lederna! Finns dock risk för att det blir krig om badkaret ikväll...



Ha en toppendag!

Kram Ia.

2009-01-07 @ 11:11:19
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hehe citatet gillade jag!



Ja vi har planerat för fulla muggar och klarade av både Kvalitetsredovisningen och början av terminen!



Ha en skön dag, kramen

2009-01-07 @ 13:39:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaaa lite tråkigt är det..men om man mår bra..så är det värt det..träna på hej o hå..jag ska just ut på Power..

2009-01-07 @ 15:34:49
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Milla of Sweden

ha ha vilket kanoncitat, instämmer precis!!!

2009-01-08 @ 19:54:17
URL: http://millaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0