ensam hemma

så nu har lennart och barnen åkt.... de ska åka bil i 2 timmar.
när de har gjort det så är de framme i branäs.

här hos mej är det  -17 grader kallt, i branäs över -20 men det är
bättre på toppen.
nu ska de åka skidor och ha skoj i några dagar, de kommer hem på
torsdag.

vad innebär detta ???
jo att jag är ensam i några dagar, det är inte ofta man är det.
men nu har jag några timmar som jag oroar mej, när de
är på vägarna och kör, det är det värsta.

vad ska en ensam mamma göra nu.....idag ska jag ta det lugnt, när det
är så kallt ute.....vardagsplocket kommer jag inte undan med =)


iskristaller som gnistrar....kallt ute =)

norsk ordspråk
Jag är sällan ensam. Därför älskar jag att vara allena

kräftan
Idag händer det inte så mycket, men morgondagen kan bli lite rörig.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Mmmmm skönt med lite ensamhet ibland!



Njut läs böcker ät en massa praliner och bara va..kramen

2009-01-04 @ 11:31:46
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: lena

Men det låter ju skönt med lite ensamhet!!!

För är det nåt man ej är bortskämd med så är det egentid.Försök att ta vara på varje sekund.

Ha det så skönt, kram lena.

2009-01-04 @ 13:42:47
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0