ändå trött

kräftan
Du går omkring och dagdrömmer. Och det kanske är viktigt att du känner att du får göra det. Men du har en viktig affär på gång. Och i det avseendet måste du se till att vara skärpt. En miss kan nämligen bli kostsam och ta lång rid att reparera.

idag ska jag gå i drömmarnas land =)
min viktiga affär måste vara växthuset, för om jag odlar
en grönsak och det inte blir bra, dör eller nåt sånt, så
får jag vänta till nästa år igen =)

citat
Att tro på sina drömmar är att gå sovande genom livet.

idag ska robert till skolan, han har varit hemma i 2 dagar

och på mitt arbete idag så ska vi rensa och städa, trist....
för då orkar man inte städa och plocka i mitt hem sedan.
just nu känns det som om jag inte har sovit något
inatt......jag är trött skulle kunna gå och lägga mej igen.


här åker de skridskor på isen, jag själv vågar inte gå ut.....jag är jätterädd
att braka igenom, har man inte kunskaper på hur man ska göra, så
har man inget där och göra...

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej! vilket fint fotografi.Om MBT så är det så olika från person till person,man börjar med ca:10 minuter om dagen och ökar på tiden.För mig har det tagit lång tid.Jag får träningsvärk och ont i ryggen,att jag får ont i ryggen och träningsvärk är för att kroppen använder muskler som jag inte visste att jag hade.En del personer lär sig aldrig gå i dem.Det är du som måste avgöra om skorna kan vara något för dig och priset förstås,för de är ju dyra.Besök en butik och prova att gå omkring med dem i butiken.

Jag gillar dem,de är sköna att gå i.

Ha en bra dag // Anna-Carin

2009-01-15 @ 08:29:20
URL: http://www.imsefotovimse.blogspot.com/
Postat av: Lena

Wow vilket foto...hoppas du känner dig piggare snart. Att rensa på jobbet kanske ger inspiration att fortsätta....om krafterna finns vill säga.



Ja isar kan vara otäcka men också så vackra!

2009-01-15 @ 09:33:33
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hos denna kräfta har det inte varit något speciellt dagdrömmande, bara konstiga drömmar på natten...

Oj,...en affär på gång...

kanske jag missade den eftersom hissarna i huset strejkade och jag kom inte ut :-D



Spännande med växthuset du berättar om, och hoppas det går bra med odlingen av grönsaker.



Kul citat :-D

det kanske stämmer....



Jag skulle heller inte våga åka på isen,

och precis som du skriver att om man inte har kunskaper på hur man ska göra så är det nog bäst att hålla sig därifrån.



Ha en bra kväll

Kram

2009-01-15 @ 18:53:28
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Pikegirl

Samma som jag då. Jag håller mig i kanten ifall. Gillar inte is alls.

2009-01-15 @ 18:57:45
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0