ska det bli sol idag =)

tänk om solen kunde komma fram en stund nu när
det är bara -2 grader kallt........då skulle
ju jag kunna vara ute.
vem vet den kanke dyker upp idag....

men hallå, solen kom fram samtidigt jag skriver
inlägget =)

amanda ligger och sover ännu.

inatt har jag varit uppe 6 gånger, jag flaggar rött igen.
så det är ett sånt fruktansvärt flöde, men nu har jag börjat
med en ny tablett minipiller, för första gången, så jag hoppas att det
blir ordning där.... annars blir jag galen.

i dagsläget så äter jag 4 1/2 tabletter på morgonen
och 2 på kvällen......så det är inte konstigt att magen kommer
i olag ibland.......kanske lite för ofta.....får ringa nästa gång om det.
inte nu när min mage mår bra och när jag är ensam med amanda.

doktorn pratade om spiral, och jag känner noll för det.
och han pratade om östrogentabletter.....men jag
börjar att bli anti mot tabletter nu.....vill inte ha mer, det räcker.

då är det inte undra på att man är trött idag =)

image224
hittade en bild på klarälven från förra året vid den här tiden......vi hade mindre med snö då.

Kommentarer
Postat av: Marra

Här är det ingen sol så långt ögat kan nå. Jag vill med ha lite sol nu ju :)

2009-02-23 @ 08:45:04
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Hoppas din dag blir bra ändå trots dåligt med sömn! Ingen sol här inte!

Kramen!

Ragnvi

2009-02-23 @ 09:19:12
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Sexbarnsmamman

Hujedamig.

Hoppas du kan vila, mitt i floden. Det är en riktig plåga att ha det sådär.



kram

2009-02-23 @ 12:46:35
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: pikegirl

Man får vara tacksam för det lilla. Att solen lyser är ju alltid något :)



Man ska vara vaksam mot piller, det är nog klokt men får dem en att må en smula bättre så varför inte. Spiralen däremot....hua.... not like.



Kram



2009-02-23 @ 13:21:26
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0