konstig i magen

sedan 4:e november, när jag gjorde öronoperationen.
så har jag haft till och från problem med min mage.....

efter operationen så var jag lös i magen i ett par veckor...gasig och
äckliga uppstötningar som smakar illa.

sedan hade den försvunnit, men problemen kommer och går.
så jag vet inte vad som är fel......
har inte haft de magproblemen förut.


så det blir att ringa doktorn igen.....jag har dragit mej för detta....vill inte.
ok jag ska ringa reumatalogen så fort telefontiden börjar.....

Kommentarer
Postat av: soffie

jobbigt med magen hoppas du får ordning på problemen,

jag hade problem länge men sen började jag dricka proviva varje dag å jag är faktiskt bättre nu,

kram

2009-02-18 @ 09:08:04
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sexbarnsmamman

man kan ju fundera över sambandet...magen och öronen...skumt.



hoppas du snart mår bättre





kram

2009-02-18 @ 09:29:34
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag har skrivit ut på färgskrivaren för första

gången, det gick bra, fick med alla sidor,det kanske var onödigt men roligt.

Skall nu åka till hårfrisörskan.

Ulla

2009-02-18 @ 10:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0