han och jag

idag bär det iväg till gyn =(
min gynläkare är inte svensk och han är en man....
men för mej spelar det ingen roll om det är
manlig eller kvinnlig, det är obehagligt vilket som.
jag får fokusera på bilderna som är uppsatta i taket.....

här kommer en lista som jag snodde från en annan bloggare =)
nu kommer mer info om mej.

hon och han

Vad heter ni?
marie och lennart
Hur träffades ni? folkets park , jerry williams spelade
Hur länge har ni varit tillsammans?22år
Är ni förlovade? ja och gift
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? Två stycken robert och amanda
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? visst, tror jag =O
Vem sa "Jag älskar dig" först? han
Vem är äldst? lennart fyra år 
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräftan och lennart är ett lejon
Vem fyller först på året? det är allt jag det.
Vem är längst? lennart
Vem sjunger bäst? jag, faktiskt ni skulle inte vilja höra lennart =)
Håller ni i handen på stan? nej, för länge sen........
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, 
Vad har ni gemensamt? Allt
Blev du kär vid första ögonkastet? självklart......ung och dum =)
Har ni någon speciell låt? nja, vi har många......
Har ni stora framtidsplaner? nej, inte så många nu.......
Har ni gråtit i varandras armar? ja, det har vi.....
Har ni varit utomlands tillsammans? ja cypern, kreta, mallorca osv osv
villket är ert bästa minne? när vi var till kreta för några år sedan med barnen....
Vem lagar bäst mat? det gör vi nog båda....
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? nattar barn, tv, dator, läxor...
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? nja, för länge sen........
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? rätt så jag torsby och lennart deje.
Blir du lätt svartsjuk? aldrig, går han så står tusen åter =)
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? nej, han snarkar, grrrrr.....

image245


Kommentarer
Postat av: Pikegirl

Du ser, vad är det inte jag känner till om dig Marie. Du är ju som en öppen bok;)



Lycka till på undersökningen. Jag avundas dig inte.



Kram

2009-02-06 @ 10:07:53
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Lena

Kul läsning, det var en rolig grej. Kanske snor den någon gång :D



Ha en toppen dag, denna fredag, Kram!



Ps. jag körde min Atc från kil till K-D tur och retur i snömodden och yran...men den gick igenom besiktningen, härligt!

2009-02-06 @ 12:49:14
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0