uteritt

snart drar vi iväg jag, lennart och amanda.....idag har amanda uteritt
i ridskolan.
lennart ska grilla korv till barnen, och jag ska leda barnen och hjälpa
till i ledet.

elvis och robert får vara hemma....klockan 12 är vi klara.

elvis har skött sej inatt, sov till halv 8, det är väldigt bra det=)
han har nog lärt sej att vi är i rummet, trygghet kanske...


väst och hjälm är viktigt...

små hästar är det som gäller, passar amanda i storlek....

snart ska hon gå över till de lite större hästarna......klappa mej säger
den här=)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilken tjusig liten ryttarinna! Hade häst i min ungdom men längesen nu.. Dottern höll också på några år men slutade. Min ena svärdotter däremot har häst o tävlar ibland.

2009-08-23 @ 12:23:36
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Anna susar in..

Men så söt o så roligt det är för en liten tjej att få vistas i sådan miljö..

2009-08-23 @ 15:55:05
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0