trött idag...

halv 5 var jag uppe idag.
elvis vaknade 1 timma tidigare än vanligt =)

idag började ungarna skolan, och jag fick med mej
lilla elvis ner till jobbet idag, första gången.

tur att han är med, så att jag kommer ut ibland....och lite lek
mellan skolbilderna.

men ni skulle ha sett mej tidigt imorse, när elvis skulle ut,  bråttom tänkte jag till mej själv.
på med skorna, tog jackan under armen, det är nog jättekallt ute.
jag blev förvånad, det behövdes ingen jacka, det var kvavt och varmt ute.

men nu är jag trött, hoppas att han sover bättre imorgon.
annars går det jättebra med elvis, varmt åt honom idag bara...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Allt går lite lättare när det är ljust och varmt väder ute och solen skiner,

Elvis sköter sig fast han vaknar kanske lite tidigt i min smak men det gör väl alla små i början.

Kram Ingrid

2009-08-20 @ 20:07:23
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Mia

hehe.... snacka om att vara morgonpigg!

2009-08-21 @ 08:34:58
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0