nu är jag framme...

nu är jag på plats, har redan suttit och fikat =)
jag dricker inte kaffe, så jag testade te för första gången, det är allt beskt.
undrar om det går att ha i honung i te, då borde till och med jag kunna
börja dricka det.


framsidan av herrgårn....

mitt rum...jättefint är det.

det finns många små fina sittplatser att slappa och läsa en bok vid.

har jag visat framsidan, så måste jag visa baksidan med =)

och en jättevacker skogssjö

och båt finns det om man vill ut och ro, det måste jag kolla upp, för det
 vill jag ut och ro.....det var längesedan =)

jag har spanat in att det finns 2 st vandrarstigar. den ena ska jag ta nu, den
är bara 2 km......det är skillnad på 17 km, som jag har vandrat 2 gånger.

så nu säger jag bye bye......nu ska jag ut på äventyr med kameran.

hej säger jag till amanda som är hos farmor och farfar nu,
du kikar säkert in på min blogg med farmor, var en snäll flicka nu =)

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Häpp...men himmel..är det rena himlen som du håller i din hand Marie..du..så galet härligt du ska ha det..mmmm rena slottskänslan ju..mmmm så nice...tokfint..grattis till en fullträff Marie..

2009-08-03 @ 17:18:37
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj, det där såg VÄLDIGT mysigt ut! :-) Dit skulle jag också vilja åka.



Sv: Ja du, det blir lite hektiskt nu. Jag har bara en månad på mig att hitta ett annat boende - och så ska jag hinna packa allt också... Blir tufft. Men samtidigt så längtar jag efter att få komma härifrån.

2009-08-03 @ 18:38:13
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: SOFFIE

ååå ha det nu jättehärligt!!!

2009-08-03 @ 21:06:46
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Marie

Så mysigt!!! Njut kungligt nu - det är du värd! Själv är jag nyss hekmommen från en hastigt påkommen tur till Vänersborg. Vi bodde på hotell i Göteborg inatt - härligt lyxigt!



Rå om dig nu!

Marie

2009-08-03 @ 21:48:50
URL: http://fototillvardags.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Det var en vacker plats. Det kommer att bli mysigt för dig.

Njut nu riktigt.

Kram Ingrid

2009-08-03 @ 22:39:45
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så fint Du har det hos Dej. Jag har det fint också

hos Farmor o Farfar, nu leker jag med dockan Gunilla,

nu har jag köpt en leksak som är bra att ha, en mobiltelefon, så jag kan ringa och beställa mat av

farmor. Skall leka med grannflickan Lovisa, dom

har stulit hennes cykel i natt. MVH Amanda

2009-08-04 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0