hemma igen =)

sådärja nu är jag hemma vid tvättmaskinen och spisen, igen =)
bara att börja med vardagssysslorna.

på måndag börjar jag att arbeta så smått, amanda ska till fritids.
jag tror att det blir bra, hon börjar på att bli rastlös, bara kompisar nu.

och det ska inhandlas lite nya skolkläder till både amanda och
robert, de växer =)

min träning på gymmet får jag dra ner till 2 gånger i veckan.
så får vi se om jag orkar med det, jag jobbar ju till 17.00 på
arbetet, ungar som ska ha mat, läxor som ska göras med barnen.
och sedan kommer elvis, som ska skötas åxå =)
det kommer bli ett trevligt ...
det är under hösten som träningen hamnar sist på listan .


Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hem igen..om man inte hittar sin mamma kan man leta i köket..det läste jag nån'stans..så nu är du hemma i köket igen då :)



För mig är det tvärtom..träning finns överst på listan just på hösten..alla är vi olika..

2009-08-07 @ 15:27:40
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja du trist att allt det roliga tar slut så fort! Men sen kunde det ju också var så att vi aldrig fick uppleva något kul... Så kruxet är att ta vara på det trevliga och suga på karamellen riktigt länge!



Marie

2009-08-07 @ 16:34:45
URL: http://fototillvardags.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Välkommen hem.

Ur läcker bild.

Kram Ingrid

2009-08-07 @ 21:13:11
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0