amanda sjunger

idag var vi och badade amanda och jag.
jag cyklade dit med en sjungande amanda....jag tror att hon
hittade på sången själv.

jag snappade upp lite.

jag är så glad, att jag är 20 år.....sjöng hon =)
det var han och jag i texterna.....
mina ben, som är så len...

det var riktigt roligt att lyssna på henne.

och min dator har kommit tillbaka, de fick byta hårddisk.
så det är lite pyssel med min dator nu, man ska köra in virusprogram och
annat viktigt.

några av sommarbilderna har gått förlorad, men det är inget att
grämma sej för.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Har med lyssnat på vacker sång idag, blivande svärdottern sjöng o sonen kompade på gitarr Molly Sandens vackra tolkning av Halleluja -inte ett öga torrt o kameran (bilden) darrar som ett asplöv. Ska försöka lägga upp det senare.

2009-08-07 @ 21:13:54
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Eva

Å vad tråkigt att du förlorat bilder :-( Du har inte någon extern hårddisk som du kan kopiera över till? Jag skaffade en sån nyligen, så jag kör backuper regelbundet.

Sv: Ja du, för ett år sedan skrattade jag åt folk som trodde på spöken. Men sen fick jag så jag teg... Kan säga att det var väldigt chockerande och omtumlande när hela ens världsbild blev upp och ned. När jag tvingades att inse att det faktiskt FINNS spöken. Det känns fortfarande absurt bara att skriva det. Sedan var jag med om del märkliga saker nu i våras, då flera medium (oberoende av varandra) fick uppleva konstiga saker som hade koppling till min lägenhet. Och det rörde just det här med naturväsen. Har förstått nu att det var troll som fanns här - och de kommer tydligen hit även nu. Men de är tydligen inte elaka och inget att bry sig om. Och jag flyttar ju snart, så då slipper jag allt det här. Allt som hänt har ju koppling till den här platsen.

2009-08-07 @ 21:58:13
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, barn är härliga...och kan tänka mig det var roligt att lyssna på Amandas sjungande.

Kan tänka mig det var skönt att få tillbaka datorn, för det är ju lite trist utan den.

Underbart foto.

Kram

2009-08-08 @ 16:46:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0